söndag, augusti 12, 2007

I Skrylle

I morse åkte vi iväg till Skrylle på morgonrundan. Eller förmiddagsrundan... Det var nog en kompensation för att vi fick vara ensamma hemma hela lördagkvällen. Men det var en bra kompensation!


Syrran är alltid halvvägs ute när matte öppnar där bak


Vilka spännande kossor! Synd att de inte är närmre så att jag kan hälsa på riktigt!


Matte ville att vi skulle sitta fint och posera på bänken, men syrran hittade något spännande på marken och då kunde ju inte jag heller hålla mig!



Jag är så snabb när jag hoppar att matte inte hinner med att fota!


Matte är så tokig! Hon lägger godis på huvudet bara för att jag ska titta in i kameran.


Jag var sugen på att ta ett dopp. Matte tyckte inte att det var en bra idé...


Vi fick faktiskt gå lösa en stund också. Det var härligt!

Syrran hade lite väl bråttom...

När jag var först tyckte inte syrran att det var kul längre. Då ville hon gå med husse och matte istället...

När vi hade promenerat färdigt åkte vi hem till farfar och hälsade på lite. Jag somnade på golvet när människorna åt. Sen ville jag busa i trädgården med syrran, men hon ville bara åka hem...




1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka underbara bilder från Skrylle! :-D