lördag, augusti 04, 2007

I skogen

Husse och matte överraskade oss med en långpromenad i skogen efter jobbet igår. Det var jättekul! Det fanns hur många roliga pinnar som helst att busa med. Långa pinnar och korta pinnar, tjocka pinnar och smala pinnar. Rena drömmen!

Husse och matte letade mest efter såna här, de försökte få mig och syrran att hjälpa till, men vi tyckte inte att det var så kul.

Ge mig lite godis matte!

Syrran vill också ha lite godis...

Jag hittade faktiskt pinnen först! Det är typiskt syrran att ta min pinne!

Matte ville att jag skulle hoppa upp på den här stora pinnen. Det gjorde jag förstås med glädje! Det var knappt att jag ville hoppa ner igen!

Naturligtvis ville syrran också hoppa upp på pinnen, men hon är lite tyngre i rumpan, så hon halkade av och landade på rumpan. Det tyckte jag var kul! Sen surade hon och ville inte vara med längre, fast husse övertalade henne...


När vi kom hem från skogen var vi så trötta, så trötta. Vi sov som små grisar hela kvällen... Jag är faktiskt fortfarande trött. Har nog inte gjort så mycket idag när jag tänker efter...


Inga kommentarer: