söndag, december 03, 2006

På släktträff

Idag har vi varit på släktträff. Det var roligt! Massor, massor med ridgebackar! Jag kände igen flera stycken faktiskt! Gladast blev jag över att se mina syskon igen. Jag och Millie busade en del. Husse och syrran gick en runda och matte och jag gick en. En lång runda var det! Jättekul!

När vi kom tillbaks till bilen var husse och syrran redan där. Det var skönt att få pusta ut där bak i bilen. Tyvärr höll husse och matte på att öppna och stänga bakluckan hela tiden. Fattar inte varför!? Sen kröp matte in med mig och syrran i bilen. Jag såg att syrran skämdes, men jag orkade inte bry mig. Jag var ju så trött!

Jag är fortfarande trött! Jag ligger i soffan med syrran och husse och matte och bara vilar och drömmer om dagens äventyr!

Inga kommentarer: