torsdag, augusti 17, 2006

En liten olycka...

Jag hann inte ut idag. Jag råkade kissa inne på mattes jobb. På en skön matta som låg innanför dörren. Det var pinsamt! Alla stod och tittade på mig... Jag kunde inte hjälpa det! Jag sov så gott hela förmiddagen, så jag missade min förmiddagsrunda.

När vi kom ut kissade jag igen och sen en gång i parken.
Parken ja, där promenerade vi idag på lunchen. Där låg en mumsig korv och bara väntade på att jag skulle äta upp den! Jag hörde hur den kallade på mig och det gjorde tydligen matte också, för hon drog iväg mig illa kvickt! Taskigt tycker jag! Särskilt med tanke på att hon tydligen glömt min lunchvälling hemma! Vill hon att jag ska svälta ihjäl eller?

Liam och hans matte var med oss i parken. Han är en festlig kille, Liam. Han snackar hela tiden! Han bara snackar och snackar och snackar! Jättekul!

Inga kommentarer: