söndag, juli 09, 2006

På fest!

Igår kände jag mig lite speciell! Jag fick följa med på fest. Syrran fick stanna hemma... Det var ganska kul att vara på fest. Alla tyckte att jag var jättesöt! De två killarna jag träffade på mattes jobb var där, Oscar och Liam. De verkar festliga. vi kommer säkert att bli kompisar!

Jag fick sitta i bur på festen. Men det gjorde inte så mycket. Jag hade ett stort märgben att kalasa på. Fast när jag började att frysa fick jag ligga i husses och mattes knä istället. Det var mysigt. Jag sov så gott!

När vi kom hem, mitt i natten, så gömde jag och matte oss så att syrran skulle kunna leta upp oss. Men jag kunde inte hålla mig! Rusade rakt fram till henne!

Vi sov tillsammans hela familjen i husses och mattes säng. Det var urmysigt! Gillar när syrran vill sova tillsammans med mig!

Tidigare på dan sov jag på mattes mage. Det var skönt! Mattes mage är så mjuk! Hoppas vi kan göra om det snart igen!

Inga kommentarer: