tisdag, juli 11, 2006

Ont, det gör ont!

Igår åkte husse iväg med mig på morgonen. Hann knappt säga hejdå till matte och syrran. Vi åkte till sjukhuset. Husse lämnade mig där och sen kommer jag inte ihåg mer förrän han hämtade mig igen. Jag kände mig inte så bra. Det gjorde ont i foten och kändes väldigt obehagligt. Försökte gnaga bort det obehagliga, men då sa husse till mig. Kunde inte somna heller, det var så obehagligt i benet.

Vi åkte bil och hittade matte och mostermatte och mormor. Det var roligt! Då kändes det lite bättre en stund.

Hemma på kvällen var det väldigt obehagligt. Kunde knappt somna i soffan med mostermatte. Det gick till slut. Sen kom matte och höll om mig. Det var skönt!

När vi skulle sova låg vi hos husse och matte, både syrran och jag. Jag kämpade för att hitta ett bra sätt att ligga på. Det var så svårt! Husse och matte gjorde sitt bästa för att hjälpa mig. Syrran bara surade.

I morse vaknade vi tidigt och matte gick ut med mig. Jag ville inte gå ut! Jag ville bara bli av med det obehagliga! Husse räddade mig till slut! Han tog mig med till sjukhuset. Jag somnade och när jag vaknade kändes det mycket bättre! Nu har jag sovit hos matte i soffan en lång stund...

Inga kommentarer: